Na Paliću juče održana trka „Subotica Business Run“ – Otvorena deseta sezona serije trka za zaposlene
Na Paliću je juče, 15. maja održano sedmo izdanje „Schneider Electric Subotica Business Run“ trke, čime je zvanično otvorena i jubilarna, deseta sezona najvećeg tim bilding događaja u Srbiji – „Serbia Business Run“.
Ova jedinstvena trkačka manifestacija okuplja zaposlene iz kompanija širom zemlje, promovišući fizičku aktivnost, međusobnu saradnju, ali i društveno odgovorne vrednosti.
Na prvoj trci ove godine nastupilo je preko 60 kompanija sa neverovatnih 930 zaposlenih, od kojih je preko 800 završilo trku. Nagrađeni su najbrži timovi, kao i trkači u pojedinačnom plasmanu u ženskoj i muškoj kategoriji.
Posebnu nagradu “Najfit kompanija” primio je tim Continental Subotica koji je na Subotica Business Run-u imao najviše kolega i koleginica koji su istrčali ili ishodali ovu trku od 5 km.
Po drugi put, biran je i najbrži mešoviti tim koji će predstavljati Suboticu na regionalnom takmičenju biznis trka, Adra Corporate Run Ligi, sledeće godine u Skoplju.
Podsećanja radim prvo izdanje Lige iz 2024. ima svoje finale 5. juna tekuće godine u Crnoj Gori, na Montenegro Business Run-u u Podgorici, gde će, pored timova iz Srbije koji su se prošle godine plasirali u četiri grada, odnosno u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Subotici, nastupiti i predstavnici kompanija iz BiH, Makedonije i Crne Gore.
Pored sportskog aspekta, ovaj događaj je pre svega prilika za team building kolega, ali i okupljanje korporatvine zajednice Srbije. Sponzori i partneri Serbia Business Run-a za tu priliku priređuju mnoge aktivacije i nagrade za učesnike. Dok traje serija biznis trka, od 15. maja do 25. septembra, svako može da pristupi Najodrživijem kvizu i pokuša da osvoji električni bicikl u vrednosti od 1400 eur, koji dodeljuje Schnedier Electric, i to kroz kviz znanja iz raznih oblasti, kao što su trčanje i održivo poslovanje.
Kao višegodišnji generalni sponzor ovog događaja, Schneider Electric, sa ponosom stoji iza i ovogodišnjeg Serbia Business Run-a i nastavlja da aktivno doprinosi njegovoj evoluciji ka najodrživijem sportskom događaju u regionu.
– Ponosni smo što podržavamo Serbia Business Run trku, koja je postala važan deo naše korporativne kulture. Zajedno sa organizatorima težimo da kroz održiva rešenja i inicijative doprinesemo zdravijem i odgovornijem okruženju. Ovakvi događaji ne samo da motivišu zaposlene da budu fizički aktivni, već i promovišu timski duh, ravnotežu između poslovnog i privatnog života i zajedništvo, što je sve važnije u današnjim okolnostima – izjavila je Neda Lang, direktorka HR sektora za Zapadni Balkan kompanije Schneider Electric, dodajući da je najbolji pokazatelj toga koliko je kompanija posvećena ovim vrednostima i to što je dodatno uložila u osnaživanje zdravih navika svojih zaposlenih kroz otvaranje teretane u svojoj inovativnoj InGrid zgradi, uz podršku profesionalnih trenera.
U skladu sa ESG principima koje kompanija dosledno sprovodi, ovogodišnji Serbia Business Run nosi i snažnu ekološku poruku. U saradnji sa projektom “Svaka limenka se računa” i kompanijom Ball Corporation, pokrenuta je inicijativa sakupljanja iskorišćenih limenki u 10 kompanija – među kojima je i Schneider Electric – koje će biti reciklirane i od njih će biti izrađene medalje za učesnike trka. Na svim trkama koristiće se isključivo voda u limenkama, bez plastične ambalaže. Na ovaj način Serbia Business Run poručuje da mala promena u ponašanju može imati veliki uticaj – svaka limenka se zaista računa, a ova inicijativa dodatno motiviše sve učesnike da razmišljaju o održivosti i zaštiti okoline.
Schneider Electric Business Run još jednom povezuje sport, zabavu i održive vrednosti – i poziva sve zaposlene da zajedno istrče stazu zdravlja, druženja i pozitivnih promena na sledećoj tradicionalnoj trci, već 12. juna u Novom Sadu.
foto:/Aleksandar Šećerov