Započeto rušenje Majšanskog mosta
Iako su mnogi sumnjali u njegovu bezbednost, pogotovo u poslednjih nekoliko meseci kada je preuzeo ulogu glavne saobraćajnice u gradu, Majšanski most uradio je ono što se od njega i očekivalo, od jula ove godine spajao je istočni i zapadni deo Subotice kako bi život u gradu, usled zatvaranja podvožnjaka u ulici Maksima Gorkog zbog izgradnje brze pruge Beograd – Budimpešta, mogao da se nastavi neometano. Danas, 22. decembra, saobraćaj na ovom mostu je zatvoren za vozila i za pešake jer je započeto njegovo rušenje.
Radovi na mostu odvijaće se u tri etape, a prva od njih obuhvata rušenje konstrukcije središnjeg dela mosta i demontažu postavljene signalizacije. Pošto je podvožnjak u ulici Maksima Gorkog završen i pušten u saobraćaj, predviđa se da će plava pasarela sada biti prebačena kod Majšanskog mosta kako bi prelazak pešaka iz jednog u drugi deo grada bio olakšan.
Majšanski most kakav poznajemo izgrađen je 1981. godinem na temeljima mosta koji datira još iz 1912. godine. Novi most biće još jači, projektovan za veću nosivost i intenzivniji saobraćaja, a rok za njegovu izgradnju biće naredno leto, tačnije 30. maj 2024. godine.