„Fidelinka 1868“ od nedavno pod okriljem kompanije „Gebi“ iz Čantavira.

Nekadašnji sinonim za kvalitet hleba i proizvoda od brašna, fabrika prehrambenih proizvoda „Fidelinka 1868“ dobila je novog vlasnika, kompaniju „Gebi“ iz Čantavira. Ugovorom koji je potpisan 4. marta kupljena su tri kompleksa silosa koji imaju preko 50.000 tona skladišnog kapaciteta, sedmospratna zgrada od 5190 kvadratih metara u kojoj su smešteni mlin i testara, kao i sam brend. U planu je obnova silosa koja će biti završena u tekućoj godini, dok će ceo proizvodni proces i prateći objekti biti modernizovani za oko pet godina, kada će se, kako se iz kompanije „Gebi“ nadaju, „Fidelinka 1868“ Srbiji i regionu biti predstavljena kao ponovni lider za promet i preradu žitarica, proizvodnju suvog testa i pratećih proizvoda.

Ove godine osvežavamo silose, oni treba da se modernizuju i opreme po „Gebi“ standardima jer je u pitanju stara tehnologija. Sve će biti automatizovano, a i za zaposlene će to ubuduće biti korektno radno mesto. Radovi na ovom projektu biće završeni u toku ove godine. U međuvremenu ćemo obnoviti kamionsku vagu, srediti dvorište i industrijski kolosek koji takođe treba da se modrenizuje, to takođe planiramo za 2024. godinu. Usput krećemo u nabavku ponuda iz Nemačke i od drugih vodećih svetskih proizvođača kako bi nabavili moderan mlin. Taj proces zahteva vremena, od prihvatanja ponude do same izrade, dolaska u Srbiju i ugradnje. Nakon toga ćemo tražiti svetsku tehnologiju za proizvodnju testa. Sve to zahteva proces koji će trajati do pet godina – kaže Atila Andraš Đuričin za „LovaLova“ portal dodajući da će silosi u što kraćem roku biti osposobljeni kako bi se ovogodišnja žetva pšenice mogla preuzeti od poljoprivrednika.

Osim objekata, iz kompanije „Gebi“ napominju da je kupljen je postojeći brend, „Fidelinka 1868“ koji je sada je njihovo vlasništvo.

Prema rečima sagovornika, trenutna proizvodnja manjeg obima, po merilima Gebija, nastaviće da se realizuje, brašno će ostati u proizvodnji i prodaji koja je prisutna u Beogradu i okolini gde prodajna mreža i dalje postoji. Nakon modernizacije, kada fabrika ponovo startuje punim kapacitetom, planovi su da se Fidelinkini proizvodi ponovo prošire po celoj Srbiji i po regionu, a za to će biti potrebno značajno povećanje proizvodnje. Naziv i „Fidelnika 1868“ i logo dobro poznate vetrenjače i dalje ćemo sretati na svi proizvodima od brašna koje smo tokom godina navikli da kupujemo.

Do 2000. godine “Fidelinka” je gotovo 70 odsto brašna proizvedenog u mlinovima ovog vojvođanskog giganta prerađivala u nekoliko faza, sve do finalnih prehrambenih proizvoda. Tokom svoje duge istorije, brend je postao pandan za prvoklasno brašno, testenine i druge agrarne proizvode.

„Fidelinka“ je sinonim za kvalitet, to su bili i ostali vrhunski proizvodi. Kako kompleks nije bio aktivno korišćen, vreme i stajanje učinili su svoje. Zbog toga je neophodno da modernizujemo sve segmente sa aspekta energetske efikasnosti, moderne mašine troše manje energije, brže su i zahtevaju manju fizičku snagu jer postoje roboti i dizalice kojima ljudi upravljaju. Planiramo da krenemo u proizvodnju i prodaju, a da ujedno građanima ponudimo vrhunski kvalitet. Imamo ogroman otkup pšenice svake godine, samim tim imamo i birana zrna predviđena za proizvodnju brašna, to je ujedno i osnova za garanciju budućeg kvaliteta – poručuje Đuričin za „LovaLova“ portal.

foto:/ Kompanija „Gebi“ Čantavir

  • https://stream.iradio.pro/proxy/lovalovaradio?mp=/stream
  • LovaLova Radio