Pad broja korisnika Facebook-a
Prelazak na metaverzum sistem izgleda neće biti rešenje za glavni problem Fejsbuka, a to je usporen rast broja korisnika i zarade od reklama.
Od osnivanja, ova društvena mreža je u najvećoj meri beležila konstantan rast broja korisnika, međutim, kompanija je u sredu po prvi put prijavila tromesečni pad broja dnevnih korisnika na globalnom nivou. Ovaj, niži od očekivanog broj korisnika i učešće reklama, uticalo je na to da kompanijine akcije zabeleže pad od 20 procenata, “izbrisavši” 200 milijardi dolara kompanijske tržišne vrednosti. Ne samo da je tokom prethodnog tromesečja zabeležena stagnacija u broju korisnika na Facebook, Instagram i WhatsApp servisima, nego je i glavna Facebook aplikacija u Americi izgubila milion dnevnih korisnika. Mark Zakerberg je tokom sastanka sa investitorima, istakao da će Metin naredni VR uređaj biti objavljen kasnije tokom godine, te da će biti u premijum cenovnom segmentu i dodao da će se u narednim godinama smanjiti ulaganje u AR i VR segment, a na ovo svakako utiče i pad poslovanja društvene mreže koji sve to isplaćuje.