Zavedi mi muža, platiću ti!

U jeku modernih tehnologija i društvenih mreža, pitanje uspeha više i nije pitanje, treba samo smisliti dobru priču, biznis ili uslugu i vaš posao može da procveta. Upravo to se ovih dana dogodilo u Brazilu gde je poput požara buknula potražnja za uslugama online kompanije “Inspektorike lojalnosti“.

Atraktvne dame zaposlene u ovoj kompaniji imaju za zadatak da, na zahtev udatih žena, pokušaju zavesti muževe svojih klijenata svim “dozvoljenim” online metodama, kako bi kasnije, po obavljenoj usluzi, dokaz vernosti ili neverstva mogli uručiti suprugama. Brazilske “inspektorke lojalnosti” postale su veoma popularni i tražene na društvenim mrežama kao što su Twitter, TikTok i Instagram. Reč je o mladim, zavodljivim i nadasve snažljivim devojkama koje, u zavisnosti od usluge, za iznos od 4 pa do 30 dolara testiraju lojalnost muškaraca prema svojim ženama ili devojkama na društvenim mrežama.

Za “supruga pod lupom” mnogo je gore ukoliko se prepiska i priča sa društvenih mreža prebace na neku od platformi poput WhatsAppa i Vibera jer tada celu korespodenciju koja obuhvata i slike i reči, može pratiti i supruga kao skriveni član grupe, a isto tako ona ima priliku da “inspektorki” prosleđuje pitanja na koja želi da dobije odgovore.

Ovakih devojaka odnosno “inspektorki lojalnosti za muževe” ima sve više u Brazilu i posao postaje veoma tražen zato što je sve više i žena kojima je ovakva usluga da kažemo potrebna. Pa ipak, nova online profesija za sobom nosi i neke neprijatnosti jer ogorčeni i nasamareni muškarci prete “inspektorkama” za to što su im razotkrivene potencijalne afere.

“Ženska pravda” biće kratkog veka jer je već počela kandidatura za “Inspektore lojalnosti” koji će svojim šarmom i mišićima parirati koleginicama u ovom online biznisu.

  • https://stream.iradio.pro/proxy/lovalovaradio?mp=/stream
  • LovaLova Radio