300 miliona iz budžeta za JP Subotica-trans

Grad Subotica u ovoj godini opredelio je 300 miliona dinara iz svog budžeta za Javno preduzeće “Subotica-trans” iako ovo preduzeće, kako prenosi Magločistač, nema nijednu rentabilnu liniju.

Iz Gradske kuće kažu da je održivost sadašnjeg sistema javnog prevoza dovedena u pitanje zbog čega je naručena studiju njegovog reinženjeringa. Bez obzira na njenu nerenabilnost, ponovo je uvedena i linija do Segedina, pošto putničkog saobraćaja vozom nema, iako je pruga do tog grada završena.

Predsednik Skupštine Grada Subotice Balint Pastor izjavio je kako naš grad i Segedin moraju biti povezani javnim prevozom.

Kako je moguće da se u 21. veku ne može doći iz Subotice u Segedin javnim prevozom? Ono što smatram bitnim, uskoro će krenuti saobraćaj na našoj strani i ljudi će moći iz Horgoša, Hajdukova, Palića da dođu u Suboticu, što će biti važno i značajno kada započne izgradnja nadvožnjaka kod Lidla. Na to što sa mađarske strane radovi nisu završeni ne možemo da utičemo – rekao je Pastor.

Teretni saobraćaj vozom započeo je 1. avgusta, a ponovni putnički saobraćaj krenuće kada se završe radovi „sa druge strane granice“. – Do tada će ljudi moći da putuju za Segedin autobusom. Ne mislim da će to previše koštati građane Subotice, zbog toga što je to jedina linija koja će saobraćati jednom dnevno – ocenio je Pastor.

Da li će linija Subotica – Segedin ostati stalni deo ponude i saobraćanja Subotica transa pokazaće studija reinženjeringa za unapređenje sistema javnog gradskog i prigradskog prevoza u Subotici, koja će grad koštati dodatnih 12,3 miliona dinara, a njeno istraživanje obuhvatiće analizu opterećenja mreže linija, sistema naplate i dosadašnjih rezultata rada.

  • https://stream.iradio.pro/proxy/lovalovaradio?mp=/stream
  • LovaLova Radio